Betaling Welke betaalmethodes worden aanvaard? U kunt betalen via bankkaart (Carte Bleue, Visa, Mastercard, American Express, Maestro, Bancontact), of via PayPal.
Is mijn betaling beveiligd? Om de veiligheid van uw betalingen te garanderen, maakt het bedrijf JACADI gebruik van de beveiligde betaaldienst Ogone - Ingenico Ecommerce Solutions. De bankgegevens worden versleuteld (SSL-veiligheidsnorm) en zijn dus niet zichtbaar op het internet.
Ik heb een voordeelcode. Hoe kan ik die gebruiken? Als u een voordeelcode voor de website jacadi.be hebt, kunt u die code ingeven in het vakje 'Unieke code' wanneer u uw bestelling plaatst op de pagina 'Mijn winkelmandje'. De korting wordt toegepast op het winkelmandje als aan de voorwaarden voldaan is.
Ik heb een getrouwheids-/geboorte-/verjaardagscheque. Hoe kan ik die gebruiken? Uw beschikbare getrouwheids-, geboorte- of verjaardagscheques worden voorgesteld als u uw bestelling afrekent.
Bij het kiezen van uw betaalmethode dient u uw gewenste getrouwheidscheques aan te vinken.
Levering Waar kan ik mijn artikelen laten leveren? U kunt uw artikelen laten leveren in België, Luxemburg en Nederland.
Hoe kan ik mijn bestelling laten leveren? (methode, kost, termijn)? Om zo goed mogelijk aan uw wensen te voldoen, kunnen we uw bestelling op verschillende manieren leveren*:
- Levering door Colissimo Expert International in België, Luxemburg en Nederland voor € 5,90 (gratis vanaf 75 euro aankoop). Termijn tussen 4 en 8 dagen.
- Gratis levering in een van de afleverpunten in een Jacadi-winkel (winkels worden voorgesteld tijdens de keuze van de leveringsmethode van uw bestelling). Termijn tussen 4 en 5 dagen. Pakket blijft twee maanden beschikbaar in de winkel.
Spoedlevering binnen 24 uur aan huis door UPS, van maandag tot donderdag (uitgezonderd feestdagen) in België en Luxemburg voor een bedrag van € 12,90.
*Bijkomende details in onze algemene verkoopsvoorwaarden.
Hoe kan ik mijn artikelen gratis laten leveren? Er worden geen leveringskosten aangerekend voor leveringen in de winkel of een thuislevering bij bestellingen boven 75 euro.
Bestellingen opvolgen Hoe kan ik mijn bestelling opvolgen? Zodra uw bestelling afgerond is, ontvangt u verschillende e-mails:
• Een e-mail met de bevestiging van uw bestelling
• Een e-mail met het trackingnummer van Colissimo en de bevestiging dat uw bestelling verzonden is
• Een e-mail dat uw pakket in uw Jacadi-winkel beschikbaar is als u deze leveringsmethode gekozen hebt
Hoe word ik geïnformeerd als een artikel van mijn bestelling niet meer beschikbaar is? Ontvang ik een ander pakket met het ontbrekende artikel? Uw bestelde artikelen zijn pas definitief beschikbaar als uw bestelling verzonden wordt. Indien een artikel niet meer beschikbaar is, ontvangt u een e-mail om u te informeren over het of de artikel(en) die niet naar u verzonden kunnen worden.
U dient in dat geval enkel de verzonden artikelen te betalen omdat u het ontbrekende artikel niet zult ontvangen.
Kan ik mijn bestelling wijzigen of annuleren nadat ik ze afgerond heb? U kunt uw bestelling tot uiterlijk één uur na het doorsturen annuleren of tot uiterlijk 23 uur als u uw bestelling na 22 uur geplaatst hebt.
Meld u aan op uw account en kies de rubriek 'mijn bestellingen en retouren'. Kies de bestelling en klik op 'annuleren'.
Het is niet mogelijk om een afgeronde bestelling te wijzigen.
Mijn bestelling is geannuleerd; Wat moet ik doen? Neem contact op met onze klantendienst als u een e-mail ontvangen hebt met de vermelding dat uw bestelling geannuleerd is.
Hoelang blijft mijn bestelling in de winkel beschikbaar? Nadat u een e-mail of sms ontvangen hebt met de vermelding dat uw pakket in de winkel afgehaald kan worden, hebt u uiterlijk twee maanden de tijd om uw bestelling in de winkel af te halen. Indien de bestelling binnen die termijn niet in de winkel afgehaald wordt, zullen de artikelen in de winkel opnieuw te koop worden aangeboden en zal de klant een terugbetaling voor zijn bestelling ontvangen door de vraag te stellen aan de klantendienst van Jacadi.
Retourneren en terugbetalen van een online gekocht artikel Hoe kan ik een online gekocht artikel omruilen? Als u een artikel op de website jacadi.be gekocht hebt, neemt u uw faktuur en gaat u naar een Jacadi-winkel (uitgezonderd Jacadi Stock en corners).
Uw artikel moet:
• Maximaal 30 dagen geleden besteld zijn
• Niet gedragen of gewassen zijn
• De originele etiketten en verpakking hebben
Hoe kan ik een terugbetaling ontvangen voor een online gekocht artikel? Als u een terugbetaling wilt ontvangen voor een artikel dat u op Jacadi.be gekocht hebt, dient u het terug te sturen naar ons magazijn. Hiervoor moet uw artikel:
• Maximaal 30 dagen geleden besteld zijn
• Niet gedragen of gewassen zijn
• De originele etiketten en verpakking hebben
Als uw artikel aan de bovenstaande voorwaarden voldoet, kunt u het met uw
retourbon terugsturen naar het volgende adres:
Jacadi-retourservice
342-344 Lippenslaan
8300 KNOKKE
De retourkosten dienen door u betaald te worden. De verzendkosten van uw oorspronkelijke bestelling worden echter terugbetaald als u de volledige bestelling terugstuurt.
U kunt de bestelling ook terugsturen naar de winkel (uitgezonderd corners van Galeries Lafayette en Printemps en Jacadi Outlet). Vergeet niet om uw
retourbon , factuur en identiteitsbewijs toe te voegen.
Hoe wordt mijn online bestelling terugbetaald? U wordt terugbetaald op de betaalmethode / bankkaart die u voor uw oorspronkelijke bestelling gebruikt hebt.
Wanneer ontvang ik de terugbetaling van mijn bestelling? U ontvangt uw terugbetaling meestal binnen vijf werkdagen (termijnen tussen de banken) nadat uw bestelling in ons magazijn ontvangen is of nadat u uw artikel naar de winkel hebt teruggebracht.
Ik heb een cadeau ontvangen maar vind het niet zo leuk. Kan ik het omruilen? Het is mogelijk om een cadeau om te ruilen.
Hiervoor moet uw artikel:
• Maximaal 30 dagen geleden gekocht/besteld zijn
• Niet gedragen of gewassen zijn
• De originele etiketten en verpakking hebben
Als uw artikel aan de bovenstaande voorwaarden voldoet en in de winkel gekocht is, kunt u het in alle Jacadi-winkels van het land van aankoop omruilen na vertoon van uw kassaticket.
Als uw artikel aan de bovenstaande voorwaarden voldoet en online gekocht is, kunt u het op vertoon van uw afleverbon omruilen in de winkel (uitgezonderd corners en Jacadi Stock).
Ik heb een cadeau gegeven maar mijn vriend / familielid vindt het niet leuk. Kan ik een terugbetaling ontvangen? Het is mogelijk om een terugbetaling te ontvangen voor een cadeau dat u op jacadi.be gekocht hebt. U ontvangt een terugbetaling op de bankkaart die gebruikt is om de oorspronkelijke bestelling te betalen. Hiervoor moet uw artikel:
• Maximaal 30 dagen geleden gekocht/besteld zijn
• Niet gedragen of gewassen zijn
• De originele etiketten en verpakking hebben
Als uw artikel aan de bovenstaande voorwaarden voldoet, kunt u het met uw
retourbon terugsturen naar het volgende adres:
Jacadi-retourservice
342-344 Lippenslaan
8300 KNOKKE
De retourkosten dienen door u betaald te worden. De verzendkosten van uw oorspronkelijke bestelling worden echter terugbetaald als u de volledige bestelling terugstuurt.
U kunt de bestelling ook terugsturen naar de winkel (uitgezonderd corners van Galeries Lafayette en Printemps en Jacadi Outlet). Vergeet niet om uw
retourbon , factuur en identiteitsbewijs toe te voegen.